مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

ورود / ثبت‌نام

مدیر دام را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

معرفی شرکت انتوفود (تولید پروتئین از لارو حشرات)

مهندس آشوری مشاور و کارشناس مدیر دام
مهندس آشوری مشاور و کارشناس مدیر دام
اشتراک‌گذاری این مقاله:
تولید پروتئین از لارو حشرات

ایجاد یک تجارت پایدار، تولید پروتئین و روغن حیوانی مرغوب از لارو حشرات جهت استفاده در صنعت خوراک راه‌حلی سازگار با محیط‌زیست بود که توسط مدیران شرکت انتوفود مورد توجه قرار گرفت. در این مقاله از مجموعه مدیر دام به معرفی شرکت انتوفود که در زمینه تولید پروتئین از لارو حشرات 

این شرکت با استفاده از فناوری‌های نوین تولید پروتئین حیوانی برای خوراک دام و کود آلی برای تغذیه گیاهان را در دستور کار دارد، ضمن اینکه در روند تولید این محصولات محیط‌زیست و منابع طبیعی با تهدید مواجه نمی‌شوند.

محصول مرتبط: فایل ویدیوئی پرورش و نگهداری صفر تا ۱۰۰ میل‌ورم

این شرکت با توسعه فرایندهای تولید خود سعی دارد روزانه مقدار زیادی پسماند آلی را به پروتئین حشرات و کود تبدیل کنند. فعالیت شرکت انتوفود در مرحله تحقیقاتی در سال ۲۰۱۱ و در کشور ماداگاسکار آغاز شد.

این بررسی‌ها جهت انتخاب یک تجارت با معیارهای مدل تجاری پایدار، امنیت غذایی و گسترش‌پذیری این کسب و انجام شد. سپس در سال ۲۰۱۲ نخستین سالن آزمایشی تولید توسط این شرکت در کشور مالزی راه‌اندازی شد. این شرکت در راه توسعه کسب‌وکار خود اطلاعات زیادی در رابطه با جانورشناسی حشرات، اصلاح نژاد، خواص محصولات مبتنی بر حشرات و کاربردهای آنها در صنعت پرورش آبزیان و دام جمع‌آوری کرده است.

در اختیار داشتن این اطلاعات توان ترسیم یک دورنما جهت برنامه‌ریزی توسعه کسب‌وکار توسط مدیران این شرکت را مقدور می‌سازد. در حال حاضر این شرکت هوشمندسازی خطوط تولید خود را در دست بررسی و انجام دارد.

تولید پروتئین از لارو حشرات
محصولات تولیدشده در این شرکت شامل موارد زیر می‌باشد.

لارو خشک‌شده مگس سرباز سیاه:

لارو روغن‌گیری شده‌ی این حشره از تولیدات اصلی این شرکت می‌باشد که جهت استفاده در تغذیه آبزیان مورد استفاده قرار می‌گیرد. لارو این حشره بلافاصله پس از تولید در شرکت انتوفود مورد فرآوری قرار می‌گیرد. تغذیه استفاده‌ شده در پرورش لارو این حشره شامل منابع گیاهی می‌باشد و شامل هیچ ماده شیمیایی نمی‌باشد. این محصول فاقد هرگونه مواد افزودنی می‌باشد.

روغن استخراج‌شده از لارومگس سرباز سیاه:

این محصول روغن لارو مگس سرباز سیاه می‌باشد. این روغن پس از خشک‌کردن لارو حشرات بدون دخالت مواد شیمیایی استخراج می‌شود و فاقد هرگونه افزودنی شیمیایی می‌باشد (مگر و درخواست مشتری).

محصول مرتبط: طرح توجیهی احداث و بهره‌برداری از واحد تکثیر و پرورش عقرب

کود ارگانیک:

کود تولیدشده توسط این حشره مناسب جهت استفاده در پرورش گیاهان مختلف می‌باشد و به‌عنوان نرم‌کننده بافت خاک نیز شناخته می‌شود.

ترجمه: تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدیر دام

علاقه­‌مندانی که قصد دارند پرورش و نگهداری میل­‌ورم را از صفر تا ۱۰۰ آموزش ببینند پیشنهاد می­‌کنیم بروزترین و کاربردی­‌ترین پکیج پرورش و نگهداری میل‌­ورم را تهیه بفرمایند و به­‌صورت علمی و کاربردی پرورش میل­‌ورم را شروع کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج آموزشی پرورش و نگهداری میل­‌ورم می­‌توانید با شماره ۲۸۹۰ ۶۱۵ ۰۹۳۳ جناب مهندس افضلی از کارشناسان برجسته مجموعه مدیر دام یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.