مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
www.modiredam.com

اصول امنیت زیستی در صنعت پرورش طیور

ویژگی‌های محصول

این فایل آموزشی، به بررسی پرورش طيور صنعتی و چگونگی امنيت زيستی آنها پرداخته است. در اين فایل آموزشی بيان می‌شود که يکی از اساسی‌ترين اصول در هر برنامه امنيت زيستی، انعطاف‌پذيری و قابليت اجرايی آن است، يعنی طراحی برنامه‌ای همگام با آخرين پيشرفت‌های علمی که بتوان به‌طور کامل از آن تبعيت کرد. اين برنامه‌ها بايستی منطقی بوده و تمامی افراد مزرعه در هر رده‌ پرسنلی قادر به درک آن باشند. برنامه‌های امنيت زيستی يک هزينه غيرضروری نيستند بلکه يک سرمايه‌گذاری مطمئن و درازمدت هستند و در پایان به سودهی ختم می‌شود. هدف اصلی امنیت زیستی جلوگیری از ورود عوامل بیماریزا به گله‌های پرورش طیور است و وضعیتی از سلامتی را تامین می‌كند كه به منظور دستیابی به تولید مطلوب و رفاه گله و جوجه‌های آن مناسب و نهایتا باعث جلوگیری از خسارت‌های اقتصادی می شود.

در ادامه با ما همراه باشید …

52,000 تومان

نام محصول: جزوه الکترونیکی تمام رنگی: اصول امنیت زیستی در صنعت پرورش طیور

تمام صفحات این محصول ارزشمند رنگی است

با توجه به رشد صنعت طیور در کشور و تراکم مزراع پرورشی و تجمع تعداد زیادی طیور در یک سالن، بیماری‌های گوناگون، سلامت و بهداشت طیور را تهدید می‌کند و واکسیناسیون نیز به تنهایی نمی‌تواند رافع مشکلات باشد. لذا باید تمهیدات دیگری اندیشیده شود تا در کنار واکسیناسیون، رعایت موارد دیگر که امروز به نام امنیت زیستی یا بیوسکیوریتی مطرح است بتوان از گزند بیماری‌ها در امان ماند.

www.modiredam.com

تعریف امنیت زیستی

به مجموعه‌ای از اقدمات محدود کننده رشد و تکثیر ارگانیسم‌های بیماریزا در سالن‌های پرورش طیور اطلاق می‌گردد که در صورت عدم توجه به آن، علاوه بر ضررهای اقتصادی بر سلامت جامعه نیز تاثیر گذار است. به عبارتی وقتی به امنیت زیستی به شکل کامل عمل گردد، انتشار عوامل بیماریزا به حداقل می‌رسد. در حقیقت امنیت زیستی اعمال یک سیستم مدیریتی است.

www.modiredam.com

 

قوانین امنیت زیستی تازگی ندارد، در قرن هیجدهم میلادی طبق دستوری در فرانسه تمام حیوانات کشتار شده و یا تلف شده بیمار را باید در عمق ۳ متری زمین دفن می‌کردند. با رعایت قوانین (امنیت زیستی) پرورش دهندگان طیور موفقیت بیشتری در پرورش خواهند داشت.

ایجاد سازوکاری برای مراقبت از نقاط بحرانی

www.modiredam.com

  1. سایر محصولات مرتبط به طیور

علاقه‌مندانی که قصد دارند اصول امنیت زیستی در صنعت طیور را به طور کامل آموزش ببینید پیشنهاد می‌کنیم این جزوه الکترونیکی را تهیه بفرمایید و از مطالب علمی و مفید آن بهره‌مند شوند. 

برای تهیه فایل آموزشی ضدعفونی کردن واحدهای پرورش طیور می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک بفرمایید.

ضدعفونی کردن واحدهای پرورش طیور

نام محصول: جزوه الکترونیکی تمام رنگی: اصول امنیت زیستی در صنعت پرورش طیور
گردآورنده: مجموعه مدیر دام
فرمت: پی‌دی‌اف
تعداد صفحات: ۱۹
حجم: 5 مگابایت
روش دریافت: دانلود
قیمت: پنجاه و دو هزار تومان (دانلود به محض خرید)