مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
راهنمای کامل پرورش و نگهداری شتر

راهنمای کامل پرورش و نگهداری شتر

ویژگی‌های محصول

قصد داریم شما عزیزان و سرمایه‌گذاران عزیز ایرانی و خارجی را با یک صنعت نوپا، در حال رشد و پولساز آشنا کنیم. بله درست متوجه شدید، صنعت شترداری در حال رشد است و در جوامع و فرهنگ‌ها پسندیده و جای افتاده است. محـدوديت منـابع تـامين غـذا و افزايش روزافزون جمعيت مسئله مهمی است كه نتيجه آن افزايش تقاضا برای غذا اسـت. یكـی از شاخص‌های مهمی كه برای تجزيه و تحليـل وضـعيت توليـد و مـصرف غـذا كـاربرد اساسـی دارد شاخص”سرانه مصرف پروتئين” می‌باشد. بر اساس پيش‌بينيی‌های مركز آمار ايران جمعيت كـشور در 20 سال آينده به حدود 100 ميليون نفر می‌رسد كه اين وضعيت مسائل خاصی را از نظـر تغذيـه و تامين امنيت غذايی مطرح می‌كند. شترها نقش قابل توجهی در بقاء و حيات انسان‌ها دارند. اين نقش عميق و شگرف موجب شده كه ايـن حيـوان در اغلب جمعيت‌های روستايی و عشايری به بخشی از زندگی، فرهنگ و باورهای مردم تبديل شـود. شتر حيوانی است كه در قرآن مجيد از آن چندين بار به عنوان آيـاتی از آفرينش ياد شده است. در ادامه با ما همراه باشید …

499,000 تومان

بسته آموزشی: راهنمای کامل پرورش و نگهداری شتر 

این بسته آموزشی شامل 12 قسمت (جزوه الکترونیکی) می‌باشد و تماما رنگی است.

خوشبختانه در سال‌های اخير كاربردهای جديدی برای شتر تعريف شده و استفاده از اين حيوان در صنعت گردشگری، فعاليت‌های ورزشی، مراسم، جـشن‌هـای ملـی و مـذهبی و فـيلم‌هـای تـاريخی و … افزايش يافته است. 

راهنمای کاربردی پرورش شتر در حال حاضر حاوی نكاتی مهم و ضروری جهـت آشـنايی بـا زيـست شناسـی كاربردی و نحوه پرورش و رفتار با آن است كه به کار بستن این مطالب ارزشمند می‌توانید یک مزرعه یا فارم پرورش شتر (داشتی و پرواری) راه اندازی و شروع به توليد کنید. لازم به ذكر است كه سعی شده مجموعه‌ی مطالب ارائه شده در اين این بسته آموزشی علاوه بر رعايت اختصار، كاربردی نيز باشد، بـه طـوری كـه بـرای مبتديان و حتی پرورش‌دهندگان حرفه‌ای و مخاطبين در سطوح مختلف تحـصيلات مـورد اسـتفاده قرار بگيرد.

این بسته آموزشی یکی از بروزترین و کاربردی‌ترین پرورش شتر در ایران می‌باشد.

در این بسته آموزشی موارد زیر به صورت کامل بیان گردیده است. 

1. انواع نژادهای شتر، پراکنش، وضعیت، قابلیت و ویژگی‌های آن

2. مدیریت و پرورش، پرواربندی و نگهداری شتر

3. جایگاه و تاسیسات پرورش شتر

4. دستگاه گوارش و نیازهای غذایی شتر

5. چرای شتر و گیاهان مرتعی

6. اصلاح نژاد و بیومتری در شتر

7. رفتار شناسی و آموزش شتر

8. بیماری‌های شتر

9. تولیدمثل در شتر

10. شیر و گوشت شتر

11. الیاف، پوست و سایر فرآورده‌ها و کاربردهای شتر در صنعت

12. مشكلات و راهكارهای شترداری در ايران

با ارسال رایگان به تمام نقاط کشور عزیزمان ایران

اگر شما عزیزان قصد دارید بسته آموزشی: راهنمای کامل پرورش و نگهداری شتر را تهیه بفرمایید، پیشنهاد می‌کنیم این محصول علمی و کاربردی را تهیه بفرمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد بسته آموزشی می­‌توانید با شماره واتساپ 3211 373 0919 جناب مهندس آشوری یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.
دو روش برای خرید این محصول خدمتتان ارائه می‌کنیم:

۱. به‌صورت آنلاین محصول را خریداری بفرمایید. در قسمت توضیحات سفارش، آدرس به‌همراه کد پستی و شماره تماس را ذکر بفرمایید.

۲. پس از واریز هزینه به شماره کارت‌بانک ملت 7932- 5329- 3379- 6104 یا شماره‌حساب بانک ملت 698016816 به نام آقای جعفر آشوری و ارسال فیش واریزی به همراه آدرس و کد پستی به واتساپ (3211 373 0919) مجموعه یا ایمیل info@modiredam.com و تائید شدن محصول، مجموعه مدیر دام در اسرع وقت بسته آموزشی را به‌صورت رایگان خدمتتان ارسال می‌کند.

نام محصول: بسته آموزشی راهنمای کامل پرورش و نگهداری شتر

گردآورنده: مجموعه مدیر دام

فرمت: بسته کامل در قالب DVD 

روش دریافت: از طریق پست (ارسال رایگان)

قیمت: چهارصد و نود و نه هزار تومان (پست به محض واریز هزینه)