مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات

در پیرو مقاله حشرات درباره شرکت نکست پروتئین در این مقاله قصد داریم در مورد شرکت رینارتز توضیحاتی را خدمت شما بزرگواران ارائه دهیم. 

معرفی شرکت reinartz

شرکت رینارتز یکی از پیشگامان در حوزه کسب‌وکار در سراسر جهان می­‌باشد. تولیدات این شرکت شامل پروتئین لارو حشرات، روغن‌های گیاهی و ایجاد منابع انرژی از زیست توه می­‌باشد. دانش فنی شرکت رینارتز مبتنی بر سال­‌ها تجربه و مطالعات است. این شرکت با تکیه‌بر دانش فنی خود سعی بر ایجاد منابع پروتئین پایدار از لارو حشرات دارد و همچنین این شرکت سعی بر آن دارد با رویکردی نوین نسبت به مکانیزاسیون فرآیند تولیدات خود به‌موازات ایجاد تولیدات استاندارد و مفید، راهکارهای مناسب را جهت توسعه هرچه بهتر این صنعت ایجاد کند. شرکت رینارتز در کشور آلمان تأسیس‌شده است و به ایجاد زنجیره ارزش‌افزوده در راستای تولیدات خود توجه ویژه‌ای دارد.

پروتئین حشرات به‌عنوان منابع پروتئین پایدار:

به‌طور مداوم جمعیت جهان و به‌تبع آن نیاز به غذا و پروتئین رو به افزایش است و عادات غذایی به‌طور قابل‌توجهی در حال تغیر است. با توجه به رشد جمعیت جهان، مصرف ماهی به میزان قابل‌توجهی افزایش‌یافته است. بر طبق آمارهای رسمی فائو میانگین میزان مصرف سرانه ماهی در سال ۱۹۶۰ در حدود ۱۰ کیلوگرم بوده است که در سال ۲۰۱۲ به ۱۹ کیلوگرم رسیده است و این روند صعودی ادامه دارد.

این میزان مصرف باعث افزایش بی‌رویه بهره‌برداری از دریاها و اقیانوس‌ها می­‌شود. جهت پرورش و تولید ماهی موردنیاز، پرورش‌دهندگان به تولید ماهی در استخرهای ماهی می‌پردازند و جهت تغذیه آن‌ها از ماهی‌های کوچک و یا فرآورده‌های آن‌ها که از دریا و اقیانوس‌ها صیدشده است، استفاده می­‌کنند. باید توجه داشت که ۳۱% از منابع جهانی ماهی، بیش‌ازحد ماهی گیری شده است و ۵۸% از این منابع نیز به‌طور کامل ماهیگیری شده است.

بنابراین تولید خوراک ماهی بر پایه حشرات از راهکارهای مناسب جهت تأمین خوراک ماهیان پرورشی و همچنین حفظ پایداری محیط‌زیست و منابع اقیانوس‌ها می­‌باشد.

 

ترجمه: تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدیر دام

علاقه­‌مندانی که قصد دارند پرورش و نگهداری میل­‌ورم را از صفر تا 100 آموزش ببینند پیشنهاد می­‌کنیم بروزترین و کاربردی­‌ترین پکیج پرورش و نگهداری میل‌­ورم را تهیه بفرمایند و به­‌صورت علمی و کاربردی پرورش میل­‌ورم را شروع کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج آموزشی پرورش و نگهداری میل­‌ورم می­‌توانید با شماره 2890 615 0933 جناب مهندس افضلی از کارشناسان برجسته مجموعه مدیر دام یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.