مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات

کادر فنی و علمی شرکت اگری‌پروتئین

در این مطلب سعی بر آن است تا شما را با شرکت اگری­‌پروتئین و رسالت‌های آن در زمینه پرورش حشرات مختلف آشنا کنیم.

تکامل موجودات زنده توسط کره زمین میلیون‌ها سال است که ادامه دارد. از دوره تریاسه (تریاسیک)، ۱۲۵۰۰ گونه مگس به طور طبیعی زباله‌ها را تجزیه و بازیافت می‌کنند و از این طریق به حفظ پاکیزگی این کره خاکی کمک شایانی می‌کنند. لاروهایی که این مگس‌ها در طی چرخه زندگی خود به وجود می‌آورند، غذای طبعی بسیاری از حیوانات، از جمله ماهیان، پرندگان و پستانداران می‌باشند.

تجارت و کسب و کار شرکت اگری­‌پروتئین در سال ۲۰۰۸ آغاز شد. بنیان‌گذاران این شرکت در حالی که از محل دفن زباله‌ها بازدید می‌کردند، به فکر این کسب و کار افتادند. شهروندان شمال انگلستان همیشه با استفاده از قلاب ماهی گیری و لارو مگس‌ها، ماهی‌گیری می‌کردند و آشنایی نسبی با لارو مگس‌ها داشتند. لذا ایده ایجاد یک کسب و کا وسیع و صنعتی توسط بنیان‌گذاران این شرکت در ذهن ایجاد شد.

شرکت اگری­‌پروتئین مفهوم بازیافت مواد مغذی موجود در زباله ها را با استفاده از مگس‌ها و نمایان کردن چشم‌انداز در ایجاد چرخه تولید بین زراعت، آبزی پروری و … محیا کرد. در نتیجه این بازیافت، یعنی استفاده از پسماند کشاورزی، مدیران این شرکت و مردم انگلستان، کاهش اثرات زیست محیطی در تولید و دفع پسماند را شاهد بودند.

با استفاده از مطالعات انجام شده و تجربیات بدست آمده در شرکت اگری­‌پروتئین، این شرکت در حال ایجاد و گسترش یک صنعت نوپا بود و در این مسیر، تکنیک‌های بنیادی و اساسی کشاورزی، توسط متخصصین و کارشناسان این شرکت بکار گرفته شد، و در مسیر توسعه بیشتر این صنعت پیش رفتند. کارشناسان همچنین تحلیل مطالعات و مشاهدات خود در این صنعت را مد نظر قرار دادند. این شرکت در سال ۲۰۱۰ اولین کارخانه خود که یک واحد آزمایشی بود را ساخت. این شرکت به سرعت یک شبکه بین‌المللی از مؤسسات همکار، از جمله دانشگاه‌های مختلف را ایجاد کرد، که در قاره‌های آمریکا، آفریقا و اروپا حظور دارند.

آزمایشگاه شرکت اگری‌پروتئین

شرکای این شرکت در آزمایش‌ها و آزمون‌ های اولیه، به شرکت اگری­‌پروتئین کمک کردند تا از محصول خود برای عملکرد و نسبت‌های تبدیل خوراک مناسب، بر روی موجودات زنده مختلف، مانند پرندگان، ماهی، صدف و حیوانات خانگی استفاده کنند.

در نوامبر ۲۰۱۴، شرکت اگری­‌پروتئین شروع به ساخت اولین خط تولید صنعتی خود کرد. این کارخانه در مقیاسی برابر با ۹۰۰۰ متر مربع در شهر کیپ تاون در آفریقا قرار دارد. این کشور در منطقه‌ای با شرایط سخت اقتصادی قرار دارد. از این رو، این شرکت بسیاری از کارمندان خود را از این منطقه انتخاب کرد.

خط تولید شرکت اگری‌پروتئین

www.modiredam.com

شرکت اگری­‌پروتئین اخیرا قسمت‌هایی از کارهای راه‌اندازی خط تولید را به صورت برون سپاری به سایر شرکت‌ها واگذار کرده است و به صورت مشارکتی با این شرکت‌ها همکاری می‌کند. این شرکت طرح‌هایی با ظرفیت تولید ۲۵۰ تن در روز با همکاری این شرکت‌ها راه‌اندازی کرده است و ظرفیت این را دارد که در سال، ۲۵ خط تولید را راه اندازی کند.

شرکت اگری­‌پروتئین در حال اخذ مجوزات و گرد آوری گروهی از متخصصان و مشاوران است برای راه اندازی دو خط تولید در ماه. تامین پروتئین دنیا در راستای اهداف شرکت اگری­‌پروتئین قرار دارد و رسالت‌های این شرکت در راستای صرفه جویی در برداشت از دریاها و اقیانوس‌ها می‌باشد.

مدیران شرکت اگری­‌پروتئین همواره اشاره می‌کنند، هر کارمند در راه توسعه کسب و کار این شرکت حیاتی می‌باشد، چه آنهایی که در روند کاری کارخانه و خط تولید کار می‌کنند و چه آنهایی که در تیم‌های توسعه بین‌المللی فعالیت می‌کنند. مدیران این شرکت در روند مدیریت کسب و کار خود شایسته سالاری را مد نظر قرار داده اند، به‌طوری که افراد متخصص دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکترا را در راس امور تولید قرار داده‌اند.

کسب و کار نوظهور این شرکت نه تنها به کارمند تمام وقت نیاز دارد، بلکه جهت ایجاد تغییر، نوآوری و ارائه محصول مناسب به بازار، نیازمند متخصصان دیگری نیز در تیم خود می‌باشد. بخش مهم دیگر از ابعاد کاری این شرکت، مشارکت و هم راستایی با شرکای بین المللی خود می‌باشد.

جهت تغذیه ماهیان در استخرهای پرورش ماهی، از ماهیان کوچک‌تر و صید شده از اقیانوس‌ها و دریاها استفاده می‌شود. به همین دلیل هدف و ماموریت این شرکت، تغییر رویه و رویکرد نسبت به بهره برداری غیر اصولی از دریاها است. از طرف دیگر ارائه راهکار جایگزین برای جلوگیری از این برداشت بی رویه، تا بتوان به حراست و حفاظت از دریاها کمک کرد. این رسالت یک راه حل منطقه ای با مقیاس جهانی است.

تحقیق درباره فرآیند صنعتی و همچنین توسعه فرآیندهای تولید برای تجارت موفق در این شرکت، بسیار مورد توجه مدیران قرار دارد. از روزهای آغازین، این شرکت به دنبال همکاری با دانشگاهیان برجسته، دانشگاه‌ها، بنیادهای علمی و استراتژیست‌های محیط زیست بوده است. این همکاری‌ها به این شرکت کمک کرده است تا بر بسیاری از چالش‌های پیش رو در ایجاد این صنعت غلبه کند. این شرکت دارای یک تیم تحقیقاتی برجسته با هدایت و رهبری دکتر کامرون ریچاردز می‌باشد.

دکتر ریچاردز رهبری تیمی متشکل از کارمندان ثابت و دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا را بر عهده دارد که در زمینه‌های پرورش صنعتی حشرات تحقیقاتی را در دست انجام دارند و باعث پیشرفت درک ما از پرورش صنعتی حشرات می‌شوند.

این شرکت در سال ۲۰۱۷ آزمایشگاه ژنتیک درون سازمانی خود را در کیپ تاون تاسیس کرد تا حفظ تنوع ژنتیکی کلونی حشرات را بدون به خطر انداختن معیارها و استانداردهای تولید، در دستور کار خود قرار دهد.

یک تیم تحقیقاتی این شرکت که در آمریکای شمالی مستقر می‌باشد، تحقیقات در خصوص خواص آنتی‌بیوتیکی لاروهای تولیدی را انجام می‌دهد. این شرکت همچنین با دانشگاه‌های آسیایی در زمینه باروری مگس، جفت گیری و تخم ریزی مطالعاتی را انجام می‌دهد.

www.modiredam.com

تیم تحقیقاتی شرکت اگری‌پروتئین

تیم تحقیقاتی شرکت

تحیقیات از موارد اساسی صنعت پرورش حشرات است و جهت به روز ماندن و ثابت بودن در عرصه رقابت، این شرکت یک تیم تحقیقاتی فوق العاده را ایجاد کرده است که شامل متخصصان برجسته در علوم حشره شناسی، تغذیه و ژنتیک از سراسر دنیا می‌باشد. این تیم به دنبال پاسخ سوالات در بحث هدایت کسب و کار شرکت اگری­‌پروتئین می‌باشد.

ترجمه: تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدیر دام

 

علاقه­‌مندانی که قصد دارند پرورش و نگهداری میل­‌ورم را از صفر تا 100 آموزش ببینند پیشنهاد می­‌کنیم بروزترین و کاربردی­‌ترین پکیج پرورش و نگهداری میل‌­ورم را تهیه بفرمایند و به­‌صورت علمی و کاربردی پرورش میل­‌ورم را شروع کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج آموزشی پرورش و نگهداری میل­‌ورم می­‌توانید با شماره 2890 615 0933 جناب مهندس افضلی از کارشناسان برجسته مجموعه مدیر دام یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.