مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات

در پیرو مقاله حشرات درباره شرکت انتوسیستم در این مقاله قصد داریم در مورد شرکت EnviroFlight توضیحاتی را خدمت شما بزرگواران ارائه دهیم. 

شرکت EnviroFlight فعالیت خود را از سال ۲۰۰۹ در شهر مان­‌مایزویل ایالت کنتاکی آمریکا شروع کرده است. تمرکز تولیدات این شرکت بر روی پرورش لارو مگس (سرباز سیاه) می‌باشد. چرخه زندگی این حشره شامل چهار مرحله است که به ترتیب شامل: مرحله تخم، لارو، شفیره و مگس بالغ. لارو این حشره از موارد بسیار مناسب جهت استفاده در تغذیه آبزیان و حیوانات خانگی می‌باشد. با توجه به درصد مناسب پروتئین و اسیدهای چرب مفید، می‌توان از لارو این حشره در جیره حیوانات مختلف استفاده کرد. پرورش این حشره از لحاظ اقتصادی بسیار به‌صرفه است و به حفظ و پایداری محیط‌زیست نیز کمک شایانی می‌کند، زیرا غالباً در دوره پرورش و نگهداری این حشره، جهت تغذیه از پسماند میوه و سبزیجات استفاده می‌­شود.

www.modiredam.com

محصولات شرکت

اولین محصول این شرکت EnviroBug می‌باشد که لارو خشک‌شده مگس سرباز سیاه است. مراحل پرورش و خشک‌کردن لاروها در این شرکت با رعایت بهترین اصول فنی و بهداشتی صورت می‌گیرد.

دومین محصول این شرکت EnviroMeal می‌باشد. این محصول لارو خشک‌شده مگس سرباز سیاه است. تفاوت این محصول با محصول قبلی در این است که EnviroMeal دارای مقدار کمتری روغن دارد و در نتیجه درصد بالاتری از پروتئین را دارا می‌باشد، در نتیجه گزینه مناسبی برای تغذیه آبزیان، پرندگان و حیوانات خانگی است.

محصول سوم EnviroOil است که روغن استخراج‌شده از لارو مگس سرباز سیاه می‌باشد. استخراج روغن از لارو با استفاده از روش‌های مکانیکی صورت می‌گیرد. این روغن غنی از اسید اوریک می‌باشد و جهت استفاده در تغذیه آبزیان و حیوانات خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

محصول آخر EnviroFrass می‌باشد که کود تولید شده توسط لارو مگس سرباز سیاه در روند پرورش لارو است. این کود کاملاً طبیعی می‌باشد و غنی از عناصر نیتروژن، پتاسیم و کلسیم است. از این کود می‌توان در مصارف مختلف کشاورزی استفاده کرد. 

www.modiredam.com

ترجمه: تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدیر دام

علاقه­‌مندانی که قصد دارند پرورش و نگهداری میل­‌ورم را از صفر تا 100 آموزش ببینند پیشنهاد می­‌کنیم بروزترین و کاربردی­‌ترین پکیج پرورش و نگهداری میل‌­ورم را تهیه بفرمایند و به­‌صورت علمی و کاربردی پرورش میل­‌ورم را شروع کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج آموزشی پرورش و نگهداری میل­‌ورم می­‌توانید با شماره 2890 615 0933 جناب مهندس افضلی از کارشناسان برجسته مجموعه مدیر دام یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.