مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات

در پیرو مقاله حشرات درباره شرکت­‌های کارگیل و اینووفید در این مقاله قصد داریم در مورد شرکت انترا توضیحاتی را خدمت شما بزرگواران ارائه دهیم. 

شرکت انترا در سال 2007 با دو هدف مهم و مشخص شکل گرفت که شامل یافتن منابع جدید و پروتئین پایدار جهت تغذیه حیوانات و آبزیان و همچنین حل مشکل پسماند سبزیجات و تولیدات بخش کشاورزی است. این شرکت از پیشگامان صنعت پرورش و فرآوری حشرات در دنیا است.

از رسالت‌های این شرکت تشکیل گروهی از کارشناسان و کارکنان است که با تکیه‌بر دانش و تجربه خود در صدد تولید محصولاتی باکیفیت است. تولیدات این شرکت در راستای تأمین نیاز مخاطبان به‌موازات ارزش‌گذاری نسبت به حفظ پایداری محیط‌زیست است. کارکنان و کارشناسان این شرکت متشکل از افراد متخصص در رشته‌های حشره‌شناسی، مهندسی محیط‌زیست، آبزی‌پروری، مدیریت کسب‌وکار، بازاریابی و… می‌باشند.

www.modiredam.com

تولیدات شرکت انترا شامل موارد زیر است:

EnterraGrubs: این محصول یک مکمل خوراک برای طیور، پرندگان وحشی و سایر حیوانات حشره‌خوار است.

EnterraProtein: این محصول از پروتئین لارو و بدون چربی تولیدشده است و محصولی با منبع عالی پروتئین قابل‌هضم است و به‌راحتی در رژیم غذایی ماهی و دیگر حیوانات خانگی جایگاه دارد.

EnterraOil: این محصول چربی استخراج‌شده از لارو است که می‌تواند برای تقویت و به‌عنوان طعم‌دهنده در خوراک دام، طیور و آبزیان استفاده شود.

ترجمه: تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدیر دام

علاقه­‌مندانی که قصد دارند پرورش و نگهداری میل­‌ورم را از صفر تا 100 آموزش ببینند پیشنهاد می­‌کنیم بروزترین و کاربردی­‌ترین پکیج پرورش و نگهداری میل‌­ورم را تهیه بفرمایند و به­‌صورت علمی و کاربردی پرورش میل­‌ورم را شروع کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج آموزشی پرورش و نگهداری میل­‌ورم می­‌توانید با شماره 2890 615 0933 جناب مهندس افضلی از کارشناسان برجسته مجموعه مدیر دام یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.