مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

در پیرو مقاله حشرات درباره شرکت رینارتز در این مقاله قصد داریم در مورد شرکت نکست پروتئین توضیحاتی را خدمت شما بزرگواران ارائه دهیم. 

معرفی شرکت نکست پروتئین (nextprotein) در کشور فرانسه

از رسالت‌های این شرکت تولید خوراک دام بر پایه پروتئین حشرات می‌باشد که برنامه‌ای در جهت توسعه کشاورزی پایدار است که اجرای این طرح جلوگیری از ایجاد آلودگی‌های زیست محیطی را نیز در پی دارد. با توجه به محدودیت منابع موجود و افزایش جمعیت جهان و به دنبال آن افزایش نیاز غذایی در جهان، این شرکت مدعی است که می‌تواند در زیرساختی به متراژ ۱۰۰ متر مربع معادل ۱۰۰ هکتار مزرعه سویا، پروتئین تولید کند.

عمده فعالیت این شرکت تولید خوراک دام از پروتئین حشرات اختصاص دارد و در راستای این تولیدات از ضایعات و پسماند بخش کشاورزی استفاده می‌کند، که این امر باعث بازگشت دوباره انرژی به چرخه تولید می‌شود.

این شرکت در پرورش و فرآوری لارو مگس سرباز سیاه صاحب سبک می‌باشد. این حشره در تولید پودر پروتئین، روغن و کود مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای بازده مناسبی می‌باشد. لارو این حشره جهت استفاده در تغذیه آبزیان مورد تایید اتحادیه اروپا می‌باشد و می‌­تواند برای خوراک دام، طیور و حیوانات خانگی مورد استفاده قرار بگیرد. این شرکت با هدف تولید پروتئین حشرات در سال ۲۰۱۵ تاسیس شد. مانند اکثر دیگر کسب و کارها شرکت نکست پروتئین کار خود را از یک گاراژ در کشور فرانسه در سال ۲۰۱۵ شروع کرد.

www.modiredam.com

تولیدات این شرکت شامل موارد ذیل می‌باشد:

nextprotein: یک پودر خشک بر پایه پروتئین بدن حشرات است که به عنوان تغذیه آبزیان، غذای حیوانات خانگی و دیگر دام‌ها مورد استفاده قرار می گیرد.

nextoil: یک روغن که از حشرات تولید شده است و برای تغذیه آبزیان و دیگر دام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

nextGrow: کود تولید شده توسط لارو مگس سرباز سیاه است که برای مصارف کشاورزی کاربرد دارد.

ترجمه: تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدیر دام

علاقه­‌مندانی که قصد دارند پرورش و نگهداری میل­‌ورم را از صفر تا 100 آموزش ببینند پیشنهاد می­‌کنیم بروزترین و کاربردی­‌ترین پکیج پرورش و نگهداری میل‌­ورم را تهیه بفرمایند و به­‌صورت علمی و کاربردی پرورش میل­‌ورم را شروع کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج آموزشی پرورش و نگهداری میل­‌ورم می­‌توانید با شماره 2890 615 0933 جناب مهندس افضلی از کارشناسان برجسته مجموعه مدیر دام یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.