مجموعه مدیر دام:‌ دارای گواهینامه‌های معتبر مرتبط با دام، طیور، آبزیان و حشرات، مشاوره و راهنمائی در طرح‌های کسب‌و‌کار

۰۹۱۹۳۷۳۳۲۱۱

ورود / ثبت‌نام

مدیر دام را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.
مشاوره دام، طیور، آبزیان و حشرات
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

شرکت انتوسیستم تولید پروتئین بر پایه حشرات

مهندس آشوری مشاور و کارشناس مدیر دام
مهندس آشوری مشاور و کارشناس مدیر دام
اشتراک‌گذاری این مقاله:
تولید پروتئین بر پایه حشرات

تولید پروتئین با حشرات

در پیرو مقاله حشرات درباره شرکت نکست پروتئین  در این مقاله قصد داریم در مورد شرکت انتوسیستم توضیحاتی را خدمت شما بزرگواران ارائه دهیم. 

شرکت انتوسیستم با تولید و پرورش حشرات گامی مهم در جهت ایجاد تولیدات دامی پایدار بر داشته است. این شرکت در استان کبک کشور کانادا مستقر است و با پرورش حشرات باعث حفظ و پایداری محیط‌زیست می شود. از طرفی این شرکت، با استفاده از مصرف پسماند میوه و سبزیجات در چرخه تولید خود، حفظ ارزش زنجیره غذایی را رقم می‌زنند.

محصول مرتبط: طرح توجیهی احداث و بهره‌برداری از واحد تکثیر و پرورش عقرب

در طی روند افزایش جمعیت جهان انسان بیش از حد منابع موجود بر روی این سیاره را استفاده کرده است و در حال حاضر جهت تولید و تامین نیاز پروتئین خود باید سراغ گزینه‌هایی مانند پرورش حشرات برود. مزیت پرورش حشرات استفاده از پسماند میوه و سبزیجات جهت تولید می‌باشد که باعث استفاده مجدد از مواد مغذی و تقویت چرخه تولید می‌شود. 

تولید پروتئین بر پایه حشرات

در این شرکت با استفاده از پسماندها، لارو مگس (سرباز سیاه) پرورش داده می‌شود که برای تغذیه پرندگان زینتی، پرورش ماهی، حیوانات خانگی، حیوانات آزمایشگاهی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. محصولات این شرکت شامل لارو زنده و خشک مگس (سرباز سیاه) می‌باشد که حاوی ۴۵ درصد پروتئین است و منبع غنی از کلسیم و امگا-3 نیز می‌باشد. همچنین این لاروها حاوی کیتین، پپتیدهای ضد میکروبی و اسید اوریک نیز می‌باشند.

محصول مرتبط: ساختمان کندو و لوازم مورد نیاز زنبورداری

استفاده از این محصولات درعین‌حال که باعث حفظ و پایداری محیط‌زیست می‌شود، سلامت حیوانات را نیز به همراه دارد. 

ترجمه: تیم تحقیق و توسعه مجموعه مدیر دام

علاقه­‌مندانی که قصد دارند پرورش و نگهداری میل­‌ورم را از صفر تا 100 آموزش ببینند پیشنهاد می­‌کنیم بروزترین و کاربردی­‌ترین پکیج پرورش و نگهداری میل‌­ورم را تهیه بفرمایند و به­‌صورت علمی و کاربردی پرورش میل­‌ورم را شروع کنند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد پکیج آموزشی پرورش و نگهداری میل­‌ورم می­‌توانید با شماره 2890 615 0933 جناب مهندس افضلی از کارشناسان برجسته مجموعه مدیر دام یا ایمیل: info@modiredam.com تماس حاصل بفرمایید.